tisdag 2 december 2008

Ullared

Tjo allihop!

Har inte haft så mycket att skriva på sistone, helt tomt är det i skallen för tillfället.
Idag, sista dagen på långhelgen, har jag iaf varit på Ullared och shoppat en massa. Både livsviktiga saker och inpulsköp (och dessa är ju igentligen roligast eller hur?).
Det blev dock inte så mycket kläder denna gången. För att vara riktigt ärlig så gick vi inte ens in på den avdelningen, bara när vi skulle kolla om det fanns några snygga klänningar. Svar: nej!
Alltihop gick på ca 800:-, det är jag väldigt nöjd med.
Detta är vad jag hittade:

1. Proffs spray & mousse
2. Mystique rakblad
3. Stort suddgummi
4. Nivea sminkborttagning
5. Pads
6. Strumpor och benvärmare
7. Vitt nagellack
8. Kubiss puder
9. Wet&Wild vit kajal
10. Nagelstärkande medel
11. Wella hårinpackning
12. Godis
13. Tomteluva
14. Nivea ansiktsmasker
15. Klämmor
16. Vinterjacka
(även termobyxor men dom orkar jag inte fota ^^)








3 kommentarer:

Anonym sa...

AHAHAHAHHAHA ROFL! RAKBLAD X_X va ska du ha dom till xD <33

Anonym sa...

du shoppar mycket :P

missdominance sa...

om du gillar RnB & Hiphop så välkomnar jag dig till min sida :P