tisdag 16 december 2008

8 dagar kvar!

Idag har jag varit glad nästan hela dagen, även om vädret har varit ganska tråkigt. Regn, regn, regn.
Det är rätt ovanligt att jag är glad på tisdagar eftersom det är vår längsta dag. Men men, mirakel sker, hehe.

-

-
Glad sak nr 1:

Jag, Blerina & Sandra blev klara med Teknik-arbetet precis i tid för att lämna in det. Way to go girls!
Även om vi kunde ha finslipat lite saker så är jag ändå nöjd med vårt arbete.

-

Glad sak nr 2:

Jag pluggade med Jonas efter skolan och så satt jag och förklarade för honom vad vi hade lärt oss idag och vad vår lärare visat. Det kändes som om jag bara babblade på och att han inte förstod men sen när vi kom till sista uppgifterna som inte ens jag kunde så tar Jonas pennan och skriver och förklarar rätt svar! Pluspoäng till honom som fattade vad jag snackade om.
Han är duktig min älskling, när han väl vill.


Glad sak nr 3:

Jag har fått hem massa presenter här från gratissidor och från jobbet.
(även lönebeskedet kom idag, wiiie)
Från FreshLook fick jag tre par linser (blå, hassel & grönbrun). Jag fick även EasyLooks "Bronze MeLook". Det kan nog bli fint.
Från jobbet fick jag en liten julbonus på 200 kr i någon av stans affärer. Happyface!
Jag kanske gillar mitt jobb ändå?
Min chef är som Jesus, han hörs inte och han visar sig aldrig, men han finns ändå. Haha, det säger i alla fall alla andra på ABF.




Küssen


2 kommentarer:

Anonym sa...

så klart e ja duktig1:p fast ja fick ig på provet iallafall:(

Anonym sa...

haha du var på jävligt bra humör idaaag med ju!! :D