söndag 7 december 2008

Julsånger

Idag vaknade jag ca. 11.30 och bara låg och mornade mig i sängen, det var riktigt skönt. Mamma kom dock in och tjatade om att jag skulle äta frukost på morgonen. Jag kan verkligen inte få i mig något på morgonen, det bara stockar sig i halsen. Kan ni käka på mornarna och vad äter ni då?

Nu sitter jag här och lyssnar, sjunger & laddar ner lite julsånger. Grymt mysigt!
Det är något speciellt med julen verkligen. Man blir så lugn och "harmonisk", hehe.

Lite senare ska jag och min släkt ut och hugga julgran, hur mysigt är inte det. Även om jag inte följer med och hugger själva granen så brukar jag och mina kusiner sitta hemma hos dem och mumsa på pepparkakor och spela spel och sånt. Sen lite senare ska jag jobba och sen i kväll mysa med Jonas. Lääängtar..
Hallå toppendag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan äta på morgonen men jag kan inte äta frukost ^^ eller jo kan käka i skolan, men inte hemma :p udda i know ^^
ha det bra idag =)<3

Anonym sa...

du har fått en bloggutmärkelse :D
http://emmabywords.blogg.se/2008/december/tack-d.html#comment

Anonym sa...

ja kan inte heller äta på morgonen . :s mamma å pappa tjatar som fan på mej , så ja brukar äta/dricka youghurt.. :)