tisdag 30 december 2008

Mellandagsrea är överskattat!


Idag var jag i Halmstad med Sara,Micka & Jannicka. Tack för att jag fick hänga på tjejer!
Guud vad konstigt folk färgar håret nuför tiden. Vi såg minst 5 st som hade helt wacko färger, hehe.
Den värsta var nog en tant på H&M. Hon hade en vääldigt konstig grisrosa färg på sitt risiga hår.

Det hade typ denna färgen (1) bara lite mattare.
-
-
Jag köpte nästan igenting på rean. jag tyckte inte det fanns så mycket och man ska ju inte köpa bara för sakens skull, så tillslut blev det bara en mascara (2) och en foundation (3). Och det var ordinarie pris, haha. Är jag hopplös eller vad?
-
kyssar

/Ellie





2 kommentarer:

Anonym sa...

TOLTALT HOPPLÖS ;D
Ska upp med mamma nu på fredag tror jag:)

borntobeme sa...

de va bara kul att du ville med <3
hahah , allas hår asså :o xD