torsdag 18 december 2008

6 dagar kvar..

Japp, det är så många dagar det är kvar tills julafton. MEN till jullovet är det bara... EN DAG!! Wiiie!
Gud så skönt det ska bli. Tyvärr måste jag jobba hemma en hel del eftersom jag missar tre veckor när jag ska till Indien, men i stort sett så är det ju mest ledighet och slappedagar.

Igentligen så längtar jag mest till julafton men sen kom jag på att jag inte visste varför.. Jag vet antagligen vad jag kommer att få (pengar till kameran) och jag är inte något stort fan av julmat precis. Det vet ni som känner mig, hehe.
Men ändå så längtar jag. Det är nog så att det bara SKA vara något speciellt med den dagen. Stämningen, julgranen och adventsljusstakarna och allt sånt. Jo, förresten, nu kom jag på en sak som jag längtar efter på julafton. Kalle Anka!! Jonas hade igentligen programet inspelat på band hemma men jag orkade inte leta. Jag är i alla fall sjukt sugen på att kolla på det. Myys!

Idag har vi bara haft vanliga lektioner i skolan. Jag fick reda på matteresultatet. Jag blev glad för mitt VG för jag trodde verkligen jag skulle få sämre. Jag har aldrig hoppat över så många uppgifter på ett prov i mitt liv. Det gicka bara inte att lösa. Tänk om det kommer på nationella i vår.. PANIK!






2 kommentarer:

Anonym sa...

bloggen blev mycket fiin :P<3

EllieFant sa...

Sara SV: Tack :D<3