onsdag 31 december 2008

NYÅRSRESUMÉ !

2008 har vait ett rent ut sagt skitroligt år.
Många roliga saker har hänt och här kommer några av dem:

Frankrike i maj var utan tvekan det bästa på hela 2008.
Jag längtar tillbaka. Vi hade det så kul bästisar!

Midsommar hos Janssons <3

Citron fotografering med Hedvig i somras

Jag & Hedvig har varit vänner i 10 år! (igentligen i vintars)
Hihi, grattis till oss!

I somras när Elvira fyllde år!

På Ven i somras med familjen Nielsen. Det var inte jättekul men jag kommer ändå att minnas det för det är så vackert där.

Vi badade i Jacks utomhuspool hela gänget typ.
Douglas var också med han han var fotograf ;)

Jag och Jonas firade 1 år den 29 oktober <3

Tjejgänget! Många roliga filmkvällar utan film x)

Alla Madison!!!

Min & Heddes spa-kväll. Vi blev såå fina ^^

Timmershult med fotbollslaget. Älskar er, ni är sjukt roliga allihop!

Gotland i augusti med familjen.

Vi åkte med fritidsgården till Danmark. Slåttet och shopping på köpet.
Sandra& Hedvig!

Sunedagen var sjukt rolig och tjuvar rules!!
Jag, Emma & Sandra hälsade på Sturegymnasiet, min framtida skola!
Det var jättekul och vi tog många härliga bilder.
Jag hoppas att ikväll blir en kväll/natt/morgon att minnas lääänge!

Gott Nytt År!
2009 here we come!

1 kommentar:

borntobeme sa...

hahaha :D
"många roliga film kvällar utan film" xD
haha , tack för detta året <33