torsdag 4 december 2008

Betyg

SV: MVG_________________IDROTT: VG?
MA: VG__________________SLÖJD: VG
ENG: VG _________________HK: VG
TEKNIK: VG?______________BILD: VG?
NO: VG__________________MUSIK: VG?
HISTORIA: MVG___________SPRÅK: VG
RELIGION: MVG___________SAMHÄLLE: MVG
GEOGRAFI: MVG__________

Jag har räknat ihop alla mina poäng nu. Tror iaf att det är dessa som kommer i slutbetygen till vintern. Pluggo?
Fick det till 250 poäng sammanlagt.
MVG: 20
VG: 15
G: 10
Så är det väl, om jag inte tar fel?
Vad har alla andra?

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja har bara 155:P och du e en liten plugghäst;)

Anonym sa...

jag har ingen aning ^^ inte fått reda på något mer än i hemkunskap :P MVG där ;D

SV: ja åttor borde skärpa sig xD och det med tröjan får bli en hemlis ;)

Anonym sa...

Tack så mycket !

bra betyg ;)

/ En tjej i storstan

Anonym sa...

PLUGGO!! *host* haha skojar bara (a). .. men vi kommer ha kvar våra gammla betyg i musik och bild, så du har säkert kvar dina VGn där :)

Anonym sa...

du har skit bra betyg ! (y) :P
ja måste få 260 elr nått för att ens ha chans att komma in på frisör :'( xD

EllieFant sa...

jonas ^^ Jag är INGEN plugghäst. x)
Medfödd reflex xD