tisdag 23 december 2008

EN dag kvar!!




Imorgon händer det! Jag är jättespänd på vad jag ska få. Ska man jämföra så är det väl ungefär bara en sprallig 5-åring som klår mig.
-
.
Men usch idag är det STORT fy på mig! Jag skulle igentligen varit nere och jobbat men sen glömde jag det. Dumma mig! Så nu får jag ta konsekvenserna och jobba på juldagen. Jippi liksom, not! Jag hoppas att de inte blir arga på mig, men min chef betalade trots allt inte ut min lön på EN HEL MÅNAD så jag tycker att jag kan få strejka lite, hehe.



Idag har jag tomte-örhängen! Bara så ni vet.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara önska en riktigt God jul :)

borntobeme sa...

god jul sötnos :)<3

men ja ska på julotta kl kvart i 6 på juldagen :ooo xD
haha <3

borntobeme sa...

svar :
ja ja fick mina betyg :)<3
3 G restan VG , så ganska nöjd :)
va fick du ? :)