fredag 26 december 2008

Svårt att sova!

Det har jag alltid. Klockan är halv 3 och jag är inte trött alls. Jonas somnade för länge sen och jag planerade att kolla på Harry Potter, fenixordern. Det gick ju år helskotta förstås eftersom filmen jag laddade hem inte fungerade. Massa lösenordsfiler som bara är jobbiga. Kan jag skriva att man laddar ner här förresten? Jag kanske blir upptäckt.
You´ll never gonna find me!! Mwahahaha!

Seriöst nu. *host* Idag har jag varit i stan och städat, det börjar bli riktigt drygt nu. Sen har jag myst med jonas hela dan. Det är det bästa tycker jag, inte fina middagar på restauranger och heller inte kyssar i biomörkret, utan bara vara hemma och mysa framför en film med den man tycker om. Det behöver inte vara pojkvännen. Såna saker är mysigt med mamma, syrran eller kompisar också. Men om det inte räcker att kolla på film så är
här lite tips på saker att göra när man har tråkigt:


- Spela sällskapsspel
- Ta modellbilder av varandra (ingen idé om man är ful, dock.. eller vänta, det kan ju också vara kul: att skicka in bilder till en modellagentur, trots att man är skitful och inte har en chans i världen att lyckas som modell- bara för att störa dem...)
- Baka
- Gå ut och åka pulka (Obs men BARA om det finns snö)
- Skriva ett brev till Fredrik Reinfeldt och ställa en intressant eller en otroligt dum fråga.
- ställ dig utanför ett bantnings gym med en glass eller godis och börja äta när de tittar på.
- Tapetsera hela ditt rum med kvitton från röda korset
- Ät fil med kinapinnar
- Läs en jobbig lista på internet om vad man gör när man har tråkigt.

Där på slutet fick ni lite roligare förslag också. Men det är ni väl värda antar jag, hehe.


Nä, nu ska jag i alla fall försöka sova.

.

Küss


1 kommentar:

Anonym sa...

eller ett till alternativ: smsa med gimää.. fast jag somna ju eftersom du va så himla seg på att svara! :/ mohaha<3