tisdag 16 december 2008

9 dagar kvar!

Hmm.. skriva? Rader? Ord? Jag vet inte!
Klockan är alldeles strax 02:40 och jag är inte ett dugg trött. Men jag har börjat märka att jag får svårare att koncentrera mig i skolan nu för tiden pga av att jag nästan aldrig sover.
Idag t.ex när jag skulle plugga så fick jag sitta och blunda och tänka jättemycket på varje uppgift. Jobbigt! Hur fan ska det gå sen på gymnasiet? Aja, har ju bara mig själv att skylla.
-------------------



Idag har jag fixat med vår NO-inlämning, dvs Mitt, Blerinas & Sandras hus. Poolen är klar nu, hehe, med gelatin och allt. Jag riktigt grämer mig för att skära fönsterna i morgon. Jag kommer troligen göra fel.



Idag var jag och Virus busiga och stack till Skotten och köpte chokladrussin, mina favoriter, dessa satt vi och mumsade på till ett avsnitt Vänner. Mys! Hon är för go lillsyrran. Glad för att jag har henne. Hon förstår mitt godisbehöv, hehe, skoja!
---------------------
Jag känner för att göra om min bloggdesign. Den "gamla" känns så tråkig nu. En liten
tillpiffning kan ju aldrig skada. Men INTE just nu. Fan heller. Man kanske ska ta tag i sina sömnproblem i stället... ja, vi kör på det!






Küssen








1 kommentar:

Anonym sa...

haha, inger bara "ellinor, sover du så lite???" hööhh x)