torsdag 4 december 2008

Lovely locks!

Sitter här med värsta turbanen på huvudet. Jag har papiljotter serni, hehe. För att vara helt ärlig så känner jag mig som en liten tant. Ni vet sånna man alltid ser på filmer som sitter under hårtorken och läser Svensk Damtidning.
Hoppas att det blir snyggt i alla fall. Jag orkar inte locka med locktången så jag tänkte att man kan ju prova detta i stället. Det enda dumma är att det sticks som f*n med dom när man ligger mot kudden.

Kom just på att vi har innebandyturnering i morgon så om håret blir fail så kan jag sätta upp det och om det blir bra så kan jag bara göra det nån annan gång, bra va?


Nu ska jag sova. Jag MÅSTE börja lägga mig tidigare alltså.


Ciao




2 kommentarer:

Anonym sa...

Huuur blev det?? villl se bilder, jag vill prova sånna "spolar" nån gång oxå! För det va papiljotter som du hade väl?

Anonym sa...

Oj anonym:S det va jag EMMA:P