fredag 28 november 2008

Sunedag!


Idag var det sunedag i skolan. Jättemånga var utklädda (framförallt niorna) och det var kul att ha något annat att göra i skolan än att bara gå på lektionerna.
Jag, E, A & S var bovar, hehe! Det var jättekul och min idé, MOHAHAHA!
Vi kom på 4:e plats vilket jag är helt supermega nöjd med. Jag tyckte dock inte att Joel skulle vinna, han var ju helt fantasibefriad.
Det känns lite sorgligt att detta var den sista sunedagen. Jag som hade en så bra idé tills nästa år, jaja jag får väl berätta för Elvira sen när hon börjar på Lagaholm. Då ska hon vinna =)
-
--
Nu ska jag snart hem till Jonas och mysa lite. Hans föräldrar åker till Tyskland imorgon så detta blir det sista vi ser av dem på ett tag. Stackare, ensam hemma, hehe!
Jag hoppas att det finns någon chokladkyss kvar i hans frys. Haha, jag är sugen på det. En lite lagom mumsbit sådär.




Ciao














1 kommentar:

Anonym sa...

nej, jag tycker också att fel person vann.. det fanns jätte många andra som vär bättre utklädda :p