måndag 3 november 2008

Pensionär snart?

Sitter här nu och kollar på Vänner, nej förresten nu stängde pappa av.Jag skulle kunna bli sur men äsch, jag orkar inte. Jag bryr mig ju igentligen inte.
Det är precis sånt jag skulle kunna sura i en halvtimme för när jag var mindre och gömma mig bakom fotöljen i mitt rum. Tur att den tiden är över.
Jag gillar precis den åldern jag har nu. 14! inte 15.. 14! Man är fortfarande rätt liten igentligen. Med tanke på att t.ex pappa har lev ca 3 gånger så länge som mig. Tänk så mycket jag har kvar att göra. Resa, hitta nya kompisar och nya jobb. Jag har ju fan hela livet framför mig igentligen. Så igentligen ska man inte haka upp sig på baggateller. Jag håller med spp:s reklam.
Nu ska jag gå och käka ett äpple .
Ciao




---------------(Inget smink-bild. Man ser även att jag måste klippa mitt hår. BLÄ!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

söötnos :D<3

Anonym sa...

sötaste! :D<3

Anonym sa...

söötnos<3 har kollat denna bloggen i typ ett halvår och nu äntligen börjar du skiva igen:)<3 nya vänner:O:O? Duger inte de gamla;) ba skoja<3

EllieFant sa...

emmaviola:
haha, klart dom duger ;D
Men kul med nya oxå ofc ;)

Anonym sa...

Jag håller med! men jag tycker annars att det låter ganska så trevligt att vara pensis ;D så det är inget jag är rädd för precis x) du & jag ´kommer bli PERFEKTA pensionärer! tänk att kunna ha tid till att göra ALLT man vill (tex reta sej på allt o alla, gå upp halv 6 för att lyssna på ointressanta radioprogram lr se när tidningen kmr, ringa och klaga på att de stavat "kostfibrer" fel på matförpackningar o sånt ;) låter de nt härligt... ? hehe, n ublir denna kommentaren väldigt lång, men skit samma! jag tycker faktiskt allvarligt att det verkar riktigt mysigt (men samtis´digt lite bara LITE skrämmande att bbli pensionär :)

Anonym sa...

egentligen så stavas egentligen med e :D