lördag 8 november 2008

Hårförlängning.nehe

Igår var jag i Halmstad, The Big City, med Emma. Vi hade superkul. Var så länge sen vi var nu gumman. Jag hann med och shoppa rätt så mycket i alla fall och om ni vill så lägger jag upp mina fynd senare när jag kommer hem. Jag var även inne på frisörsalongen där Hilda praktiserar. Jag skulle prata med dom om hårfärlängningar och färger m.m. Men gissa vad det kostade? Inte 3000, inte 4000 utan hela 5000 kr. Dumma tjocka hår man har. Baah! Men har bestämt vilken färg jag ska ha när jag färgar det i alla fall. Jag ska lägga i en färg som heter blond cream ash. den är lite mer åt det vita hållet. Håret ska inte bli vitt, men det blir lite mer skimmer i det. Bra va?!
___
Sitter nu hos Jonas, klockan är 11.21 och vi har precis vaknat. Jag älskar att sova i Jonas säng. Mysigt mysigt är det. Nu ska älskling snart på SM men jag ska faktiskt inte kolla. Idag ska jag bara vara med mig själv. Först tänkte jag springa några varv runt glänninge och sen cykla träningscykel. Sen inget speciellt. Någon som har något förslag?


Ciao


Inga kommentarer: