tisdag 4 november 2008

Att plugga eller att inte plugga..

Sitter här med Nivea ansiktsmask på och försöker plugga. Jag orkade inte riktigt just nu så jag tog en paus och tänkte blogga lite. fy på mig
Skolan idag har trot eller ej varit ganska rolig. 3 timmar med "nämner inga namn" klarade jag av för att vi snackade om evolutionen. Jag gillar faktiskt sånt, nörd jag vet. Hehe. Men seriöst så tycker jag att det är intressant med rymden, människans utvekling, fösta djuren och sånt. Man vet liksom aldrig vad som är sant eller inte så man kan spekulera lite som man vill. Inga gränser alls.


Till ett helt annat änme som inte har någonting att göra med evolutionen (kanske lite?) så vill, VILL jag verkligen skaffa en sån här liten krabat. Pappa vill ha hund, även Elvira. Bara mamma som jag måste övertala på något sett nu. Hur kan man motstå en sån här liten. Aaaw! Man få ju motion på köpet också och om jag hade en så skulle jag säkert varit ute och gått med den just nu. Bra att få upp konditionen lite nu när fotbollen (nästan) är slut. Känns tomt med bara dansen. Ge mig gärna lite f ö r s l a g på aktiviteter? Det hade varit mycket uppskattat.



________________________________________Ciao




1 kommentar:

Anonym sa...

jag har inga fritidsaktiviteter, snacka om tommast :P