måndag 3 november 2008

Bodybutter..!

Skolan idag var helt ok. Hade bara Svenska, Slöjd & So. Man ska inte klaga när Måndagar ändå är den slappaste dagen.. Resten av veckan är betydligt jobbigare.

Nu sitter jag och älskling och kollar på Hem till midgård. Hehe, usch vilken dålig humor vi har.
Jag tror Jonas sover.. försökte t.o.m kittla honom utan att han reagerade. Då sover han verkligen djupt, den sömntutan.





Tänkte även tipsa om den jättebra och prisvärda Bettina Barty bodybutter. Mjuk med doft av ris mjölk (vad det nu är?) och vanilj. Guud, den luktar så gott. Finns att köpa i nästan alla hudvårdsaffärer.
Riktigt fynd

Ciao

3 kommentarer:

Anonym sa...

äh palla sån dyr skit :D nivea är minst lika bra x'''D

Anonym sa...

Jag trodde det va sån fära målarfärg till väggar elr så xD

hah, fin din blogg är! Jag är väl social jag ? ^^



/Hanna

EllieFant sa...

hanna: Haha, burken på bilden ser lite ut så xD

Klart du är social!!