söndag 16 november 2008

Stay real!

Jag hatar den känslan. Känslan som liksom smyger sig på en. Hade inte ätit något på hela dagen men jag tänkte att det gjorde inget för det skulle jag ju göra när jag kom hem. Helt plötsligt när jag var och städade så kom det. Jag blev helt snurrig och det blev svart för ögonen. Sträckte mig efter första bästa sak att ta tag i och stötta mig på. Jag fick sitta med huvudet mellan knäna i säkert 15 min innan jag ens kunde stå upp.
Mamma sa att jag var helt vit. Tur att hon var där ifall jag bara hade säckat ihop. Har gjort det förut. Lågt blodtryck, you know. Jag är faktiskt rädd för att det ska hända något nån dag, när man minst anar det. Men nu tänker vi inte mer på det.

Nu ska jag se på film och käka godis om jag hittar något.





Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha-ja.. här gick man o trodde att du skulle på body step med MEJ, men najjnajj, du hade tydligen planer med emelie.. xD HEHE, skojja bara ;P Läskigt de där med att du typ svimmade förresten :O hatar med de :S