söndag 16 november 2008

Söndag! :D

Vad glad jag blir att det är folk som läser i alla fall. Happyface!
Jag förstår inte vad alla snackar om, söndagar är ju Grrrrreat! Hittills idag har jag haft en lång sovmorgon, sen haft träning i en timme med dom i laget som ändå bryr sig om att komma. Svikare, hehe.
Sen ska jag ner till stan och städa med mamma. Hon ska hjälpa mig idag. Jag är mycket, mycket tacksam för det. Efter städningen ska jag på body step med Emelie. Det var jättelänge sen jag var där nu så idag kommer jag nog bara känna mig vilsen. Men det blir som sagt bättre med tiden.
Efter body stepen ska jag hem till älskling och plugga. Matteprov och idrottsinlämning nästa vecka. Suck! Jag vill vill vill inte!
Jag längtar till Indien. En månad vafan! Jag ska köpa massa kläder, sola, bada, träffa roligt folk.. Heaven to me! Ha en fortsatt KUL söndag!!

Ciao

P.S Snö i stockholm, snyft. Vill också!

1 kommentar:

Anonym sa...

SV; Verkligen :) jag vet! skit snyggt ;)