söndag 2 november 2008

Börjar igen ;)


Har nu bestämt mig för att börja blogga igen. Kanske ingen som bryr sig om att läsa, men jag tycker det är kul att skriva och har rätt mycket på g just nu.. Det känns helt enkelt skönt att känna sig uppdaterad, hehe.
_______
Sitter just nu med idol repris i bakgrunden (såg inte i fredags pga halloweenfest). Kevin Borg är ju bara så söt, är alla från Malta och resten av medelhavsländerna så givmilda och charmiga? tänkatänka..
Läste även på Kenzas blogg att hon varit nere och hälsat på sin pojkvän i Grekland. Han hade tagit med henne upp på ett berg och visat henne utsikten på natten med alla ljus och sånt.. aww!
Tänkte att jag skulle få Jonas att bli lite mer romantisk så jag plinga direkt iväg ett "Jag älskar dig"-sms till honom och fick iaf tillbaka "jag älskar dig MEST" . Jag svarade lite försmädligt att han skulle bevisa det. Då fick man tillbaks "Hur då? :P du är söt som socker"
Haha, du är så söt älskling! Och jag älskar dig över allt annat.. även om du inte tar med mig upp på berg.


Ciao






3 kommentarer:

emmaahaansson sa...

aow, ni är otroligt söta tillsammans. :}

Anonym sa...

haha, ellie, wtf har du blogg? :O :D

EllieFant sa...

Emma: haha, han är min lilla geek. ^^