måndag 24 november 2008

Jultankar i Noverber

Sitter här och kollar på "National Treasure" på tv. Har bara sett 2an innan tror jag så detta passar mig bra. Rekomenderar verkligen för dem som gillar lite intrig/mysterium filmer, som jag!

Jag och min söta lilla familj var just ute och gick i kylan. Betoning på kylan. Fy f*****n va kallt det var. Jag fick byta vantar med element-Elvira ca 5 gånger. Jag blev kall ändå, måste vara något fel på mig.
I alla fall, det är ju helt sjukt att det snart är jul! Happyface! Mindre än en månad kvar nu och jag längtar jättemycket. Om jag hade fått välja så hade jag redan köpt julgran, köpt julklappar & bakat lussebullar. jag har i alla fall lyckats med att få fram liite julsaker redan, t.ex julgardiner, juldukar och ljusstakar står redan framme. My work is done / I´ve got the power!


Måste också säga att den nya julkalendern INTE verkar bra. Har ni sett reklamen? SVT måste skämta! Var tog julkalendrar som typ "Mysteriet på Greveholm", "När karusellerna sover" & "kaspar i Nudådalen". Pust, på min tid var det bättre, haha!



Ciao mina småtomtar!




Jag har fått nått slags utslag i ansiktet!!! Att det är så kallt gör mig skit torr och min hudkräm var jag tydligen alergisk mot..

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill med ha GAMLA julkalendrar. åårh, kasper i nudådalen har jag på dataspel. ska tamejfan leta upp den och fusk :D hiihih, tack gumman för en bra blogg <3 men skaffa bloggkoll.com? svårt för mig att hela tiden kolla där och sen leta bland favoriter (glömmer lixom bort) ^^ <3