söndag 11 januari 2009

Tillbaka från Skåneland!

Nu är jag hemma igen från Malmö.
Vi hälsade på mormor & min mammas faster och min syster spelade 2 matcher. Jag fick t.o.m vara med på en match, men det behöver ni inte säga till Hallands handbollsförbund (eller skånes för den delen) för då blir hennes lag utslängda ur serien. Det skulle inte vara så kul att vara orsak till det.
De hade inte så mycket folk till matchen så jag fick hoppa in på kanten och som vänster9, tror jag det heter. Det var superkul och jag önskar att jag fick spela handboll med folk i min ålder på riktigt. Det finns ju tyvärr inget lag i Laholm. Skit!

Nu ska jag äta spagetti och köttbullar och jag är tvungen att duka. Jag har inget val som vanligt, hihi.

Küssar


P.S jag har snart läst ut Hemsökt, del 2! Superbra!!!!

Inga kommentarer: