fredag 2 januari 2009

Kent - På drift


Du tror väl att min ensamhet är värst
men det är när ingen ser mig som jag verkligen blir rädd
Förklara snälla så att jag förstår
Varför ni tystnar när jag kommer och ni skrattar när jag går
Säg varför det måste vara jag
som har ryggen uppåt väggen
Bara hud mot hårda orden som får rivas, klösas, bitas
för mitt liv mot alla andra
Det finns ingen belöning och jag kräver ingenting
Bara att aldrig någonsin tvingas hålla käften
-
-
Känner ni igen den?
-
Det är reklamen som går hela tiden på tv nu.
.
Otroligt fin text.
-
Visste ni att det från början är gruppen Kent som gjort den?
"På Drift" heter singeln och den går att ladda ner gratis på deras hemsida.


3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker du borde ladda upp fler bilder på dig ..typp som " dagens outfit " eller något sånt .

EllieFant sa...

SV: Det kan jag göra ;)

borntobeme sa...

håller med, mycket fi text ! :)