måndag 5 januari 2009

Hur länge är man bebis?


Guud, jag vill ut på julrean, jag vill ner till biblioteket och låna böcker, jag vill vara med Hedvig.. Men neeeeej då, det går ju inte för min syster är sjuk. Pust!
Då måste stora jag stanna hemma och ta hand om lilla henne (även om hon bara sitter vid sin data). Jag som hade så mycket planerat idag. Sadface!

I kväll kommer förresten världens sötaste bebisar hit. okej, de är kanske inte bebisar längre (5 & 3 år) men de kommer alltid vara mina små bebisar. Thea och Theo heter dem och de är världens goaste syskonpar.
Thea är sån som vill börja ta ansvar och hon skäms över alltid som Theo gör, han däremot är ett litet busfrö och ska försöka vinna över alla hela tiden. Aaaaw! Längtar till ikväll.


I för sig så kommer jag säkert tröttna ganska snabbt och gå och sätta mig här, det kan jag slå vad om. Haha, fy på mig!

Denna bilden är så skön på Thea, hon ser så flummig ut^^

Och Theo är bara världens sötaste!




Küssar


1 kommentar:

Anonym sa...

usch sånt suger, sen börjar ju skolan snart också så man måste ju börja vänja sig att lägga sig tidigt =) kram