tisdag 6 januari 2009

Min bok!

Jag ääälskar min bok!!!!
Läsaläsaläsaläsaläsa...
Jag låg uppe till 5 inatt och läste, jag kan tala om att jag var gaanske trött "imorse" när jag vaknade. När man väcks av att de kollar på nån jätte högljudd film ute i teverummet precis bredvid mitt rum så är man ofta inte så glad, inte jag i alla fall.-
-
Nu har jag precis varit ute och gått med mamma och pappa. Det blåste jättemycket ute och jag börjar bli orolig för jag kanske fått öroninflamation. Mina öron känns som de ska sprängas. Aj!
-
Nu ska jag återgå till mitt läsande, hehe.

Küssar

























Lägger in en bild på mig och Emma för jag tycker den är så söt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Tackar! Jag hade bilden bredvid :)

Anonym sa...

aaaaw, sötnows, vad fin bakrund du har lagt till <333