torsdag 8 januari 2009

Sovtid? Äsch!

Hej!
Jag har precis kommit hem från Emma.
Vi kollade på filmen Halloween. Nu kommer jag få mardrömmar juuuu.. NOT! Hahaha, jag älskar skräckfilmer! Jag är den typen som skämtar bort allt och ibland sitter och skrattar åt mördaren (eller offren) och säger saker i stil med "Undrar vad han använder för shampo" eller "hans mamma och pappa hade nog inte råd med plastikoperationer till honom"
Ni förstår nog..
För att inte tala om bio. Shiet, jag är otroligt jobbig att gå på bio med. Jag kommenterar allt. Jag har blivit hyshad ett antal gånger av främmade folk, sen samtidigt så stör jag mig på folk runtomkring i salongen som pratar.
Nu ska jag börja på en ny bok. Konstig prick jag är igentligen.
(02:00)

4 kommentarer:

Anonym sa...

det va ja som lärde dej att skratta åt skräckfilmer:P

borntobeme sa...

haha som hos jonas när vi kollade på mirrors x)
du å hedde satt å spelade på mobilen och jag satt å garva genom hela filmen :o xD
<3

Northtwig sa...

Haha :-) det där låter som jag. Och det där med skräckfilmer kan jag diskutera i timmar ;-)

Anonym sa...

haha, erika vågade jue fan inte titta xD asså jag trodde att jag skulle drömma jue :S men jag glömde bort typ halva filmen efter ngra min:P men unge du e för go, som då när vi kollade australia ;) "jag ska inte prassla med påsen" krkxxxrachhhs, jaha det va Ellie det xD