lördag 3 januari 2009

Dagens outfit, 3 dagar sen !

Det var nyligen någon som bad mig att lägga ut lite bilder på "Dagens outfit" och så så jag tänkte att det kan jag ju göra.
Nu har vi bara ett ynka problem. Nu på lovet brukar jag mest gå runt i mina slitna baggybyxor och ett vanligt linne, hur kul är det att se liksom?


Här är det iaf, ursäkta flumm ^^!

Sen kom jag på att jag faktiskt inte har visat er vad jag hade på mig på nyår. Det kanske duger?
Lovar att jag ska lägga upp mer bilder på outfits när jag köpt min kamera (bara 350 kr kvar, yey!). Då är också våren här och jag har förhoppningsvis inhandlat lite nya kläder och så.

-

Kjol: Gina tricot (half price, skynda fynda!)

Linne: Vanligt svart H&M
Halsband: Långt guldigt med zebraränder från H&M







Küss på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,