onsdag 7 januari 2009

Bärsmoothie

God morgon allihop!
Jag och mamma har precis varit ute och gått en ganska lång runda, det var jättemysigt. Vi tog en tur förbi Glänninge sjö och det var rätt många där som åkte skridskor. Isen var dock inte så fin som alla sagt.
Nu sitter jag i alla fall här med en smoothie och kollar på min favvoserie - Vänner!



Ikväll blir det till att åka ut till Emma och ha filmkväll med bästaste folket! Puss på det!
Godis, film & massa skratt, kan det bli bättre? Knappast!



Imorgon fyller föresten Hedvig år! Hihiii, jag har fixat present nu. Vaddå sista minuten liksom..
Jag hoppas verkligen att hon blir glad för det.



Jag underhöll mig lite innan med att göra mitt ansikte snyggare i PS. Det gick inte så jag bestämde mig för att göra tvärtom. Vad tycks?






















Küssar


















2 kommentarer:

borntobeme sa...

mycket snyggare !
not, du e såå fin som du e (y)<33

Anonym sa...

du är ju redan snygg, du behöver inte ps :o