tisdag 20 maj 2008


Hej!

Hörde idag att Natacha Peyre har opererat bort sina meloner till inplantat. Hon berättade efter att hon var mycket nöjd och att det var en lättnad att få bort dom. På sin blogg skriver hon "det var nog det bästa jag någonsin gjort"Kul för henne! :)När man är så tiny som hon så tycker jag faktiskt inte att det är så snyggt. Såklart passar det på vissa, men på vissa så ser det bara dumt och plastigt ut..

Ta Posh t.ex, hennes sitter ju upptryckta under hakan, fint? Njaa. Låt mig få återkomma med svar. Då är det väl mer fint med naturligt, eller?Komentera vad NI tycker!
In case I don´t see ya, Good morning Good evening & Good night..


1 kommentar:

Olívia Németh sa...

Hello!
Själv har jag Silikon men inget jag tror jag kommer att ångra. Men jag håller med dig om att de inte passar alla, t.ex. Posh, men jag vet int om de passar mig också=) Ingen har sagt / skrvit nåt hittills=) Fast svårt att se när jag inte visar de förutom på mina modellbilder, men där visar jag också i vanlig bikini.

Mvh /Olívia

www.olivianemeth.blogspot.com